Generic selectors
Cautare exacta
Cauta in titlu
Cauta in continut
Post Type Selectors
Prima pagină » FAQ

FAQ

Cum se face o comanda?
Pentru comandarea unui produs de pe site-ul art4x4.ro te rugam sa te inregistrezi aici: Inregistrare. Vei primi automat pe e-mail o confirmare a contului si o parola temporara pe care te sfatuim sa o schimbi intr-una usor de retinut dar totusi greu de ghicit de alte persoane.
Completeaza formularul cu datele personale de facturare si de livrare a produselor pentru a adauga articolele dorite in cosul de cumparaturi. In acest fel se urmaresc produsele pe care le-ai achizitionat in trecut si/sau poti sa repeti comanda.
Dupa ce ai facut comanda te vom contacta telefonic pentru confirmarea comenzii sau iti vom cere mai multe detalii despre datele tale sau iti vom transmite alte ganduri bune.

Cum se face plata?
Plata se face ramburs sau prin OP dupa primirea confirmarii de comanda de pe email. Dupa plata si primirea confirmarii platii vom proceda la procesarea comenzii si vom trimite piesele spre tine.

Cum pot afla mai multe detalii despre anumite articole?
Pentru mai multe detalii te rugam sa ne contactezi prin e-mail sau telefonic (datele de contact). Iti vom oferi toate informatiile pe care le avem la dispozitie, daca nu le cunoastem, ne documentam si te anuntam in cel mai scurt timp !

In cat timp se livreaza comanda?
Comenzile primite de luni pana vineri sunt procesate, expediate si livrate in 24-48 ore. Comenzile primite sambata sau duminica sunt procesate in prima zi lucratoare iar expedierea si livrarea se va face in 24-48 ore.

Daca nu sunt multumit de articolul primit, pot sa-l schimb cu alt articol de pe site? Cum se procedeaza?
Ai posibilitatatea de a schimba/returna articolele timp de 48 ore in ambalajul original. Pentru a fi schimbat cu alt articol trebuie sa platesti diferenta de produs sau iti vom returna noi diferenta. Prin serviciul Check On Delivery ai posibilitatea de a verifica la destinatie daca produsele comandate sunt intocmai cu ceea ce ai comandat dar fara a proba produsele sau a le desface din ambalajul original. Costurile de retur ale produsului/produselor sunt suportate de tine, ca si cumparator.

Unde se livreaza produsele?
Produsele se livreaza oriunde in tara prin curier rapid. Pretul transportului pe teritoriul tarii este calculat in functie de adresa de livrare.

De ce am primit factura doar pe mail?
Din 2008 facturile sunt acceptate de Ministerul Finantelor in forma electronica sau scoase la imprimanta, mai nou, pentru persoane juridice acestea vor fi incarcate in sistemul ANAF-ului si se vor regasi in SPV-ul tau. In cazul in care doresti factura cu stamplia noastra te rugam sa ne comunici acest lucru si o vom trimite ulterior prin curier sau o vei gasi in format electronic in contul tau creat pe siteul nostru.

Se poate face factura pe firma?
In formularul de inregistrare sau de finalizare a comenzii ai posibilitatea de a introduce datele firmei iar noi vom emite factura pe firma, exact cu datele oferite de tine.

Imi place un produs care nu mai este pe stoc, se poate executa la comanda?
Da, daca un produs nu mai este pe stoc se poate face precomanda, in acest fel, produsul dorit putem sa il trimitem spre tine in cateva zile.

Am primit un alt articol decat cel pe care l-am comandat. Cum procedez?
Desi acest lucru este foarte improbabil dar nu imposibil, ne contactezi, stabilim detaliile de retur iar utlerior iti vom trimite produsul dorit sau vom returna banutii in contul tau bancar. Totul pe cheltuiala noastra.

Politica returnarii produselor
In conformitate cu legislatia in vigoare, clientul are dreptul sa notifice in scris art4x4.ro ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Orice cerere de acest gen va fi datata si semnata de catre cumparator si va fi trimisa pe email la contact @ art4x4.ro sau prin posta la adresa: Soseaua Alba Iulia nr. 110, Sibiu, 550052, Romania.

Returnarea produselor trebuie sa se faca impreuna cu toate accesoriile si fara sa prezinte vreo urma de deteriorare sau uzura, clientul suportand cheltuielile de expeditie conform legilor romanesti. In masura posibilului, recomandam clientului sa utilizeze ambalajul original, acest lucru limitind posibilitatea de deteriorare a bunului in timpul transportului. Acest drept nu poate fi invocat in cazul produselor ridicate direct de la magazinele noastre de prezentare sau a produselor livrate direct de personalul Art 4×4 Grupsib SRL catre client sau pentru articolele pentru care a fost facuta proba.

Prezentul articol este valabil doar in conditiile in care clientul este persoana fizica sau persoana juridica, in conformitate cu legislatia in vigoare privind incheierea contractelor la distanta. Acest articol nu este aplicabil in cazul inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre client.

Trimite mai departe:
0
    Cosul de cumparaturi
    Cosul este golInapoi la magazin