Generic selectors
Cautare exacta
Cauta in titlu
Cauta in continut
Post Type Selectors
Prima pagină » Garantii

Garantii

Consumatorul: Orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile OUG 140/2021 cu modificarile ulterioare.

În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fară plată, cu excepția situației în care masura este imposibila sau disproporționată.

Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi facută într-un termen rezonabil de timp care care nu poate depasi 15 zile calendaristice din momentul in care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate şi care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luându-se în considerare natura şi complexitatea bunurilor, natura şi gravitatea neconformităţii şi efortul necesar pentru finalizarea reparaţiei sau înlocuirii.

În cazul în care neconformitatea urmează să fie remediată prin repararea sau înlocuirea bunurilor, consumatorul pune bunurile la dispoziţia vânzătorului.

În cazul în care o reparaţie necesită demontarea bunurilor care au fost instalate într-un mod compatibil cu natura şi cu destinaţia lor, înainte ca neconformitatea să fie constatată, sau în cazul în care bunurile respective urmează să fie înlocuite, obligaţia de a repara sau înlocui bunurile include demontarea bunurilor neconforme şi instalarea bunurilor de înlocuire sau a bunurilor reparate sau suportarea costurilor aferente demontării şi instalării.

Consumatorul nu este obligat să plătească pentru utilizarea normală a bunurilor înlocuite în perioada care a precedat înlocuirea acestora.

În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparaţie, termenele de garantie se prelungesc cu timpul de nefuncţionare a bunului, din momentul la care a fost adusă la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate până la predarea efectivă a bunului în stare de utilizare normală către consumator.

În cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuire, pentru bunurile care înlocuiesc bunurile neconforme, termenele încep să curgă de la data înlocuirii.

Garanția produselor este de 2 tipuri:
Garanție tehnică: garanția oferită de distribuitor sau producător (durată medie de utilizare) – în acest termen, distribuitorul sau producătorul se angajează ca, în cazul lipsei conformității să readucă produsul la conformitate.

Garanție de conformitate: garanția legală în conformitate cu OUG 140/2021, aplicabilă în cazurile în care garanția tehnică este mai mică iar durata media de utilizare este de minim 24 de luni. În acest termen, vânzătorul se angajează ca, în cazul lipsei conformității să readucă produsul la conformitate. Acest tip de garanție este aplicabil doar persoanelor fizice.

Situațiile de mai jos vor duce la pierderea (anularea) garanției:

defectiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea si utilizarea echipamentelor in conditii necorespunzatoare, deteriorarile termice, mecanice, plastice ale produselor, datorate incendiilor, accidentelor sau neglijentei in utilizare, prezenta urmelor de contact cu lichid sau alte substante, urme de oxidare datorate folosirii in locuri cu abur sau umiditate excesiva, praf in exces, urme de arsuri, crapaturi, sparturi; componente calculator/server si orice alt tip de produs care au in componentea piese electronice indoite, deteriorate, rupte sau cu trasee electronice intrerupte; pini placa de baza, procesor, unitati de stocare, mufe de date/audio/video indoiti, rupti, arsi, interventii asupra produselor executate de catre persoane neautorizate de vanzator, furnizor, importator sau producator, lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau inscrisurilor producatorului sau vanzatorului de pe produse; lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricatie; desigilarea echipamentelor sau componentelor sigilate de vanzator, furnizor, importator sau producator; pierderea certificatului de garantie sau a actului de achizitie, produsul nu a fost folosit in conformitate cu instructiunile descrise in manualul de utilizare sau pentru scopul pentru care a fost creat; produsul nu a fost folosit cu accesorii sau consumabile originale, modificarea sau completarea datelor din certificatul de garantie; orice modificare facuta trebuie insotita de catre semnatura si stampila.

În cazul pierderii certificatului de garanție emis de vanzator sau de producator se poate solicita pe adresa de email contact @art4x4.ro, aceasta va fi reemisa de vanzator sau de producator.
Piesele auto ce au caracter consumabil nu beneficiaza de garantie,piesele de uzura, uleiurile, filtrele, bateriile, alte accesorii auto
– piese de uzura dupa cum sunt placutele de frana sau discurile de frana – acestea se uzeaza in mod natural in functie de stilul de condus si a conditiilor de drum, ambreiajul – daca nu exista un defect de fabricatie atunci uzura acestuia este considerata ca fiind normala, anvelopele – uzura acestora este influentata de stilul de condus, presiunea corecta si alinierea rotilor, stergatoare de parbriz – deteriorarea acestora este cauzata de uzura naturala si de conditiile meteorologice.
– consumabilele ca uleiurile de motor, cutie de viteze, lichidele de frana, lichidele de racire si filtrele de aer, de polen, de combustibil, de ulei, aditivii, becurile auto, lichidele auto – solutii de palare parbriz, ceara bord, bujii etc. sunt consumabile care necesita inlocuire perioadica conform unui plan de intretinere
– bateriile, in anumite conditii, au durata de viata care depinde de modul de utilizare, daca acestea se descarca din cauza utilizarii excesive sau a unei defectiuni externe, garantia ar putea sa nu acopere reparatia.
– accesoriile suplimentare cum sunt accesoriile pentru covorase, husele sau elementele decorative achizitionate separat de vehicul pot avea propriile conditii de garantie limitata sau pot fi excluse, odorizantele,

Pentru reclamarea unei situatii de defect in termenul de garantie al produselor care sunt supuse unei garantii in timp trebuie sa prezinte produsul sau produsele in cauza si cu urmatoarele documente: factura de achizitie sau bonul fiscal emis de catre Art 4×4 Grupsib SRL, certificatul de garantie – daca se impune la produsul comercializat, dovada efectuarii montajului intr-un service autorizat de catre RAR si cu devizul de montaj si factura fiscala etc.

 

 

 

Trimite mai departe:
0
    Cosul de cumparaturi
    Cosul este golInapoi la magazin